Dag 9 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Gilco, Bianca Mike en Tygo Zweeden - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Gilco, Bianca Mike en Tygo Zweeden - WaarBenJij.nu

Dag 9

Door: Gilco

Blijf op de hoogte en volg Gilco, Bianca Mike en Tygo

16 Juli 2017 | Indonesië, Denpasar

Dag 9 14-07-2017

Na een heerlijke nacht konden we genieten van een goed ontbijt.
Dit was voornamelijk Westers met de nodig Indonesische aanvullingen.
Na het ontbijt hebben we de zwembroek aangetrokken en zijn naar het strand gegaan.
Cock en Regina gingen een wandeling over de boulevard en het strand maken.
De golven en het water waren lekker en we genoten volop.
De zon brandde lekker op het tere velletje van menigeen.
Inwendig geblust met water, Fanta en Bin Tang.
Voor de lunch zijn we de strandtent ingedoken voor een hamburger met frietjes en een noodle soepje.
Na de lunch gingen we on omkleden om naar een tempel te gaan.
Dit was het bruidspaar aangeboden door de reisorganisatie, taxi, tempel, dansvoorstelling en een sea food diner.
Helaas voelde Mike zich niet lekker, pijn in zijn buik en aan de dunne. Wellicht had hij geprobeerd de zee leeg te drinken en daar kunnen je darmen niet tegen.
Bianca bleef bij hem in het hotel en met z’n vijven gingen we de taxi in.
Het ritje naar de tempel zou volgens de gids zo’n 45 minuten duren.
Goed 2 uur later kwamen we daar aan. Het was enigszins druk onderweg, NIET NORMAAL MEER!!!!!
Het dansen zou om 18:00 beginnen tot 19:00 uur.
Gezien de drukte daar zou dat betekenen dat we waarschijnlijk pas rond 21:00 van de parkeerplaats af zouden zijn.
Daar hadden we weinig trek in dus na een rondje langs de tempel zijn we snel de bus weer ingedoken.
We kwamen aan bij een sea-food restaurant aan het strand.
Daar stond een tafel voor ons klaar en konden we genieten van eerst een lekker drankje, fris en Bin Tang.
We kregen een soort groenten soepje voor gevolgd door een bord met sea-food.
Dit bestond uit inktvis sate, grote garnalen en een vis.
Niet iedereen vond dit natuurlijk lekker en voor Tygo nog maar wat frietjes besteld.
Tijdens het eten werden er Balinese dans showtjes gegeven ter vermaak.
Na het fruit dessert hebben de rekening van de drankjes voldaan en zijn weer in de bus gestapt.
Deze heeft ons weer netjes naar het hotel gebracht waar we voldaan de kamer in zijn gegaan.
Mike was helaas nog steeds niet lekker, buikpijn en nog aan de race.
We hopen dat het morgen beter met hem gaat……..